Friday 3 December 2010

Prime impresii din Germania


   Azi dimineata am aterizat in aeroportul din Frankfurt.Prima  diferenta dintre germani si noi nu s-a lasat prea mult asteptata.Dupa ce am trecut controlul de pasapoarte,am trecut in sala de asteptare a bagajelor si pe panoul numarul 14 a aparut exact timpul peste care se vor da valizele:11 minute.Astfel, am putut sa merg la baie linistita,fara a ma stresa ca poate cand vin nu-mi mai gasesc bagajele. Mereu am admirat punctualitatea nemtilor,dar chiar nu-mi pot imagina de unde stiau ei ca vor descarca valizele in 11 si nu in 13 minute...Spre surprinderea mea,exact cand cronometrul a aratat 0.00,a aparut si prima valiza! Nu e de mirare ca Germania este una dintre cele mai dezvoltate tari din Europa,chiar daca a fost si cea mai afectata dupa cel de-al doilea Razboi Mondial! Aici,fiecare om parca ar avea un cronometru montat in sine.Notiunea de intarziere nu are dreptul nici macar la o existenta teoretica.
   Drumul din Frankfurt pana in Echzell nici nu l-am simtit! Aici drumurile sunt atat de bune,incat pe autostrazi poti vedea doar semne de circulatie  pe care se indica viteza minima,nu cea maxima. :P
   Dupa amiaza vom merge la o scoala din oras,unde coechipiera mea,Daulyte Deimante va da un simultan copiilor. Runda se joaca maine,la 14.00.Jucam cu echipa Medizin Erfurt, suntem favorite si speram sa le batem cu un scor frumos ;). Eu voi juca cu o rusoaica stabilita de ceva timp in Germania- Anisheva Varvara,wfm,2127.
   Abia astept lunea viitoare,cand voi avea ocazia  de a  savura o luuuuunga tura de shopping  prin Frankfurt! (Of,fetele astea,rafturile le sunt pline de haine,dar tot nu au niciodata cu ce sa se imbrace! :D)

No comments:

Post a Comment